Copacul si frunza

Am luat-o in brate si am alergat o bucata de drum asa, sa prindem 253-ul. Ii fluturau manutele si piciorusele pe langa corpusorul lipit de corpul meu. A inceput sa strige “mami, mami, nu face asta… te doare spatele, ai uitat??” “Lasa, am zis, facem o exceptie, esti de acord?” “Daaa!!” a strigat incantata, razand in hohote.

Dupa ce ne-am asezat pe scaune in autobuz, evident cu Mickey in brate, ea a ramas privind pe geam, zambind inca de amintirea “aventurii”.

Apoi a zis deodata, ca si cum ar fi copt aceasta metafora in cuptorul propriilor ei adancuri: ”Mami, stii ceva? Eu am fost frunza ta… iar tu ai fost copacul meu.”

Un gând despre „Copacul si frunza

  1. tataia Petrica spune:

    Ea daruieste incantare si placere Tu primesti placere prin daruire.A urca si cobori energiile relatiei intre frunza si tulpina inseamna a ne intoarce la radacini.A intelege mecanismul celor zece sefiroturi din cabala inseamna a avea intelepciunea spiritualitatii.Si abia atunci poti intelege diferenta intre cele cinci dorinte:dorinta fizica,de abundenta,de onoare, de cunoastere si placeri spirituale(punctul din inima)

Lasă un răspuns

