Cu cuvintele ei

O imbratisez inainte de culcare. Imbratisarea se prelungeste in primul rand pentru ca ea trage de timp sa nu se culce, in al doilea rand pentru ca mie imi face placere sa o tin asa. Isi pune capul pe umarul meu –  „sa mai stam asa” zice.

– Daca ar fi posibil, ii spun eu, as vrea sa te tin asa tot restul vietii mele, Vera. As merge cu tine in brate peste tot, oriunde, in orice moment. Ce bine ar fi!

– Mami, eu as vrea sa iti treaca spatele si sa nu te mai doara, ca sa se poata intampla asa cum ai zis tu.

Un gând despre „Cu cuvintele ei

  1. tataia Petrica spune:

    Veronica te avertizeaza frumos sa aigrija de sanatatea ta,sa nu-i fii mai tarziu o povara.Zise”el” si mai lua o gura de fan.

Lasă un răspuns

