Zborul nu se opreste niciodata

Se pare ca azi este ziua povestilor. Faptul ca eu am fost incantata de Yeleldi si am scris-o pe blog, a motivat-o si s-a asezat pe compus inca o povestioara. Le scrie initial cu carioca pe foi mari de bloc (alaturand in subsolul paginii si o ilustrare desenata a cuvintelor), apoi imi dicteaza varianta mai completa si comerciala. Tot ce fac eu este sa imi tin cu greu lacrimile de fericire si sa reproduc aceste mici fresce ale felului in care ea traieste si simte.

Pasarea prin cer trece si zboara

Mickey deghizat in pasare zboara prin cer. El facu cip-cirip si simti ca are coada de pasare, cioc, picioare de pasare si aripi pentru ca noaptea cand dormea visa sa fie pasare. Mickey zbura prin toate taramurile, al lui Kwala, al lui Boowa, al lui Gula-Gula. El merse si pe la Fifi pe acasa si nu se oprea din zburat si se indrepta chiar spre Pluto. El isi pusese imbracaminte de pasare pe care scrise „pasarea Mickey”. El zbura printre toti norisorii, cei sentimente si cei adevarati. El nu se oprea niciodata din zburat. Sfarsit.

Un gând despre „Zborul nu se opreste niciodata

  1. tataia Petrica spune:

    Spune-i lui Veronica ca Mickey s-a decgizat in randunica si a venit si pe la tataia Petricasi a facut doua cuiburi; unul deasuptra usi de la garsoniera din constanta si unul deasupra usii pe prispa de la casa de la Pantelimon.Asa ca tataia se trezeste in ciripitul randunelelor in fiecare dimineata.Sa fie Yeleldi un inger al lui Dumnezeu?

Lasă un răspuns

