cum s-au creat anotimpurile

text: Cand anotimpurile sunt la Doamne-Doamne

Sa ne imaginam ca suntem cand Doamne-Doamne a facut anotimpurile.
El a zis:
Primavara sa fie un anotimp unde sa infloreasca florile, chiar si in copaci!
Vara sa fie un anotimp cand straluceste soarele si cand mergem pe plaja.
Toamna sa fie un anotimp in care sa fie frunze cazute din copaci si sa fie cele mai frumoase culori, cum ar fi de exemplu: galben, rosu, maro si altele.
Si iarna sa fie un anotimp in care sa fie zapada multa, sa impodobim un brad si sa primim cadouri de Craciun.

Un gând despre „cum s-au creat anotimpurile

  1. tataia Petrica spune:

    Nu stiu cum a creat Doamne-Doamne anotimpurile ,dar vreau sa-ti spun ca asa cum se joaca Veronica cu anotimpurile cu aceleasi idei m-am jucat si eu in gradina mea.Am facut alei din pietre sub forma de crengi de copac.La radacina fiecarui copac am facut cate un rondou sub forma de floare.Asa ca pomii cresc in „flori”Astept primavara.In mijlocul curtii am construit un „vapor” de 12 metri lungime,pe o parte cu gard si vita de vie ,pe cealalta cu 12 trandafiri rosii.Catargul mare este dintr-un nuc si catargul mic este dintr-un cires.Trebuie sa aduc nisip sa fac o mica plaja si o mica piscina.Lucrez la velatura si o masa dintr-un butoi vechi.Si pot astepta vara.”Vaporul este acostat cu prova langa bradul care a crescut la patru metri si abia astept anul acesta sa-l impodobesc.Se anumta zapada multa.Asa lucram separat dar pe aceeasi lungime de unda.

Lasă un răspuns

