Veronica, mica mea autoare de carte

Seara zilei de 1 noiembrie ne-a adus cartea Veronicai acasa, in viata, in inimi. Nu m-am putut aduna sa scriu despre acest lucru si nu cred ca o pot face nici acum, numai atat mai pot articula cu dintii inclestati de o emotie mereu surprinzatoare: multumesc, Doamne, pentru ca mi-ai ingaduit sa pot trai aceasta pace, aceasta fericire, aceasta familie, aceasta toamna unica si absoluta.

Cartile nu sunt mai mult de 20 de exemplare (speram sa mai scoatem un rand, cat de curand) si ele vor merge in dar la fiecare dintre cei care, intr-un fel sau altul, ne-au tinut de maini in aceasta calatorie.
In fiecare dintre perechile de coperti cartonate si frumoase stau asezate cuminti cate o suta de pagini din bucuria pura a existentei noastre.
Daca eu insami as fi scris o carte (asa cum imi doresc de foarte multi ani) si daca printr-o sansa a destinului ar fi fost una buna si apreciata, nici pe departe nu as fi simtit aceasta implinire, aceasta dragoste inaltatoare, aceasta senzatie deplina ca am urcat pana la Dumnezeu si l-am vazut zambind.

Sclipirea din ochii Veronicai… felul in care imi spune: mami, cred ca sunt o poeta buna… toata increderea in sine pe care aceasta carte i-a daruit-o… dorinta ei de a darui oamenilor creatiile ei… decizia ei de a crea cate un album cu imagini si texte pentru fiecare dintre varstele care vin… freamatul suav, delicat al cuvintelor scrise de mana ei in autografe… preocuparea ei de a darui cate o carticica educatoarei, terapeutei, rudelor dar si celor doi prieteni picasieni, Leo Vastenburg din Olanda si Takeshi Ito din Japonia. Cei doi oameni maturi si extraordinari care au intrat cu drag in jocul ei inocent in urma cu mai mult de un an si care de atunci nu s-au mai putut desprinde… Toate acestea, Doamne, ce cocktail ametitor de lumina, bucurie si perfecta liniste interioara!
Fetita mea, fetita noastra este fericita sa daruiasca, sa se daruiasca.

Un gând despre „Veronica, mica mea autoare de carte

  1. tataia Petrica spune:

    Felicitari!.
    Este un bilant al eforturilor voastre.Ma bucur si sunt convins ca vor veni si alte succese mult mai mari.Cu dragoste sa multumim lui Dumnezeu si sa ne straduim
    sa stapanim cheile succesului si sa invatam mereu de la cei au avut deja.
    Iata cateva reflectii:
    “În fiecare moment avem mai multe posibilităţi decât realizăm.”
    (Thich Nhat Hanh
    )“Cele mai mare reuşite ale omenirii au rezultat din transformarea ideilor în entuziasm, în acţiune.”
    (Thomas J. Vilord)
    … că în această zi ai ocazia să participi la propria ta inaugurare. Eşti invitat de viaţă să te alegi drept Lider Spiritual şi să îţi iei în primire funcţia. Ce spune un lider spiritual? Un lider spiritual nu spune “Urmaţi-mă”. Un lider spiritual spune “Mă duc eu primul.”
    Decide astăzi să depui un jurământ: promit “sa fiu primul” în a demonstra iertare, compasiune, înţelegere, generozitate, amabilitate, bucurie, pozitivism şi iubire.
    ( Neale Donald Walsch ~ http://www.humanitysteam.ro)

Lasă un răspuns

