Mos Craciun

Sa-l astept pe Mos Craciun 

Ca eu am un suflet bun

Mos Craciun de ce nu vine?

Nu mai pot s-astept, nu mai am rabdare.

 

Bradul de, bradul de, bradul de Craciun

Mos Craciun si tu acum, 

vino daca vrei sa afli ce.

Mos Craciun, Mos Craciun

Mos Craciun, Mos Craciun,

Si acuma ce vei face?

Ce cadou imi dai? Hei!

 

Acum, acum si Mos Craciun

Bradul meu ce frumos e

Eu l-am umplut cu globulete

Si luminate de lumini

Beteala multa argintie,

dar si una cu Mickey Mouse

Numele meu e Veronica.

 

Dar ce-o fi? Dar ce-o fi?

Mos Craciun, hai acum, ce faci?

Daca este bradul meu

Vreau sa-l vezi, eu nu te vad

Dar Doamne-Doamne te vede!

 

As vrea sa vii sa te vad

As vrea sa vii sa te vad

Chiar acum, 

Ho ho ho ho ho…!

Lasă un răspuns

