Care e barbatul care a imbelsugat si a murit?

Care e barbatul

Care a imbelsugat si a murit?

Care e barbatul

Care petrece lumea pentru totdeauna

cu Doamne-Doamne-Dumnezeu?

 

Isus s-a ghemuit incet-incet

Intr-un obiect numit „moarte”.

Si a murit

si deloc n-a iesit din Doamne-Doamne;

S-a dus in burta la Doamne-Doamne

Ca sa vada cum e in cer.

Sfarsit.

10 gânduri despre „Care e barbatul care a imbelsugat si a murit?

  1. tata gigi spune:

    am citit ultima ‘perla’…….si uite asa,mi-a trecut oboseala,nu mai mi-e somn…..am ramas cu ochii in calculator…..si cu siguranta am la ce sa ma gandesc pana la urmatoarea ‘perla’Dupa cum vad eu,nu o sa am prea mult timp de gandire……ca o sa vina urmatoarea.

  2. tata gigi spune:

    stai sa mai citesc odata……….

  3. Ana spune:

    banuiam eu c-o sa reactionezi in genul asta..:)
    ma bucur ca ai si scris!

  4. tata gigi spune:

    tot eu……..dupa cum vezi,nu conteaza ca esti off line,pot sa vorbesc si singur dar ,dupa ce citesti asa ‘vorbe de duh’,nici nu e de mirare.Vroiam sa spun doar ca….VA IUBESC!!!!

  5. tataia petrica spune:

    ”Atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,ca a dat pe singurul Lui fiu.(Ioan 3:16)
    „a trimis pe Fiul Sau ca jertfa de ispasire”(1Ioan4:10)
    Cand Isus a trait pe pamant,El a propovaduit
    :”M-am pogorat pe pamant din cer ca sa fac nu voia Mea,ci voia Celui ce M-a trimis….Voia Tatalui Meu este ca oricine vede pe Fiul,si crede in El, sa aiba viata vesnica;si Eu il voi invia in ziua de apoi”(Ioan 6:38,40)
    „”s-a facut ascultator pana la moarte,si inca moarte de cruce”(Filip.2:8)
    „toti sunteti fii ai lui Dumnezeu, prin credinta in Hristos Isus”(Gal.3:26)
    „cine crede in fiul are viata vesnica”(Ioan 3:36)

  6. Tom spune:

    Mi-a stat ceasul cand mi-a dictat-o azi in parcul IOR pe insula. Era o atmosfera atat de curata si la propriu si la figurat… Iar ea avea o stare foarte relaxata si fericita.
    Imi venea sa va sun pe toti sa va povestesc. 🙂

  7. tataia petrica spune:

    Felicitari! Esti un adevarat”patriarh ” al familiei tale.
    La multi ani!si sa va bucurati cu toti de toate binecuvantarile pe care la primiti.

  8. tataia petrica spune:

    Multumesc, eu abia astept sa o transform in „templu”. Vom avea ce lucra impreuna.

Lasă un răspuns

