haiku despre ochii mamei

De multe ori ai impresia ca in loc de raspunsuri, ea creaza poezii haiku. Aseara, inainte de a adormi, se uita lung si adanc in ochii mei. Avea o liniste profunda si, contrar obiceiului, nu avea chef de vorba si de negocieri pentru o ora de somn cat mai tarzie.

Ma privea calma si-mi daruia astfel momente de nesfarsit lirism al inimii, caci nimic nu poate avea mai multa si mai divina intensitate. Nici nu clipea si totusi parea atat de prezenta, de parca ar fi citit cu atentie o lectura de maxim interes… Dupa un timp, am intrebat-o:

– Ce vezi tu in ochii lui mami?

– Te vad pe tine, mi-a raspuns cald si simplu.

– Si cum sunt?

– Fericita.

5 gânduri despre „haiku despre ochii mamei

  1. Nadia spune:

    superb!!!

  2. tataia petrica spune:

    Iridologia este arta de a citi in ochii oamenilor.
    Ochii ei citesc harta proiectiilor iridiene
    E normal ca doua suflete „superbe” sa fie fericite.

    • Ana spune:

      mersi tata, si LA MULTI ANI pt RITTA astazi! I-am scris pe facebook un mesaj dar nu stiu daca l-a citit! Te rugam sa o pupi din partea noastra!!!!

  3. tataia petrica spune:

    Va multumesc din suflet,acum Petre mi-a aratat mesajul.Eu nu prea intru pe net ,am concurenta.Va pupam si pe curand!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

