Eu

Mami, stii de ce am facut eu cuierul acela cu Mickey?

Pentru ca ma pregatesc de un depozit de jucarii

pe care o sa-l fac la 30 Noiembria in care o sa implinesc 

20 de ani.

Sufletul meu mi-a dat aceasta decizie.

3 gânduri despre „Eu

  1. petre spune:

    Este bine ca in viata sa-ti programezi tinte si mai ales cele dictate de suflet.
    Asa vei fi mereu fericita.Amin!

  2. Cami spune:

    o fi depozitul definitiv pentru Michi. interesant titlul…

    • Ana spune:

      da… de foarte multe ori ma mira titlurile alese de ea. Ai vazut „harta Romaniei cea noua”?… mie mi s-a parut fenomenala poezia aia…

Lasă un răspuns

