Ce-am făcut

Am lacrimi

Pentru că te iubesc.

Nu plâng, 

Lacrimile sunt pe față

Doar ca să-mi șteargă fața…

2 gânduri despre „Ce-am făcut

  1. Cami spune:

    Imbratiseaz-o si pentru mine pentru poezia asta; spune-i ca am o surpriza mica pentru ea sambata, cand veti veni la noi, ca abia asteptam s-o vedem. am citit pe lebede si am scris ceva.
    o s-o cruti cat vei putea tu de suferinta… dar un om ca ea va simti toate durerile lumii… apoi o vei alina tu, Tom, bunicii, Iulian si altii, pentru ca inevitabil va si suferi… apoi se va cali, va intelege si va zambi…

  2. petre spune:

    Tataia si Ritta iti doresc din suflet ca Dumnezeu sa-ti daruiasca lacrimi de bucurie si sa invingi suferintele vietii.Amin.

Lasă un răspuns

