Multumesc!

O sa incep postand cateva pagini de la sfarsitul cartii, cu cei carora le multumim pentru existenta lor in vietile noastre. Sunt oameni dragi, carora mi-as dori ca inima mea sa le fie acoperamant cald pana la sfarsitul timpului, sa-i apere si sa-i ocroteasca cu dragostea din ea. Oameni care mi-au fost trimisi sa-mi demonstreze ca lumea nu e doar stramba si rea, ca oricat de adanca ar parea bezna, exista in ea speranta de a gasi lumina. Oamenii mei iubiti, oamenii cetatii mele, prietenii mei.

~ Mulțumiri din inimă ~

  • Părintelui monah Gavriil Găzdaru, duhovnicul familiei noastre, îngerul trimis de Dumnezeu să ne îndrume pașii către o viață curată și către lumina posibilă a mântuirii. Rugăciunile și povețele lui ne însoțesc constant, deschizându-ne porți tainice spre împlinire spirituală. Dorința Veronicăi a fost ca primul capitol al acestei cărți (“Biserica”) să fie dedicat părintelui. Doamne, ajută!
  • Psihoterapeutei noastre Ana-Maria Mintici de la Centrul de consiliere psihologică, psihoterapie și dezvoltare personală PsihArt – cea care, de aproape doi ani, însoțește cu prietenie și profesionalism pașii esențiali în dezvoltarea Veronicăi. Mulțumim și pentru cuvântul de început al acestei cărți, scris cu sinceritatea și delicatețea care-i sunt atât de caracteristice și continuăm încrezători să mergem la drum lung cu ea. Capitolul “Povești politicoase” îi este dedicat cu dragoste.
  • Cameliei Vasiliu, pentru întreaga susținere, ajutorul necondiționat și prietenia ei onestă și devotată. Prefața acestei cărți vorbește de la sine despre iubirea ei pentru Veronica și despre înțelegerea profundă și complexă a motoarelor speciale care pun în mișcare sufletul și mintea fetiței noastre.
  • Lui Leo Vastenburg (din Olanda) și lui Takeshi Ito “Gochin” (din Japonia) – minunații prieteni ai Veronicăi care, în ultimii 3 ani, au păstrat constant legătura cu ea, ajutând-o în moduri inedite și originale să descopere aventura minunată a comunicării cu lumea, chiar și în momente în care acest lucru părea a fi o provocare sortită eșecului. De asemenea, lui Leo V. îi datorăm realizarea coperții acestei cărti, pentru care îi mulțumim o dată în plus. (To Leo Vastenburg (from Netherlands) and to Takeshi Ito „Gochin” (from Japan) – Veronica’s wonderful friends who, over the past three years, constantly kept in touch with her, helping her in original & unique ways to discover the great  adventure of communication with the world, even when it seemed to be a challenge doomed to failure. Also, we owe Leo V. the achieving of this book’s cover, for which we thank him once again.)
  • Psihoterapeutei Gina Balan și artistului plastic Gabriel Tănase, cei care au condus grupul de art-terapie în cadrul căruia, timp de câteva luni, Veronica a avut o șansă în plus de a-și exprima enorma ei creativitate și în același timp de a deprinde tot mai mult limbajul interacțiunii sociale.
  • Educatoarei Oana (Trandafir) Badea, zâna bună și frumoasă de la gradinița Joe Kindergarten, cea care a găsit în “originalitatea” Veronicăi o provocare atât profesională cât și personală, raportându-se la ea cu optimism, respect și înțelegere și susținându-ne cu bucurie atât în demersurile terapeutice cât și în eforturile de a-i învăța pe cei din jur  să fie toleranți cu lucrurile pe care nu le înțelegeau. Oana a fost cea care a creat primul acord adevărat între Veronica și lume.
  • Profesoarei de pictură Alexandra-Maria Stoica, “doamna cărții cu broscuțe”, pentru naturalețea și felul special în care reușește să transmită Veronicăi tainele “magice” ale picturii, hrănindu-i pasiunea pentru această artă. Capitolul 7 al acestei carți (“Artă”) îi este dedicat, deoarece cuprinde creații minunate realizate sub îndrumarea ei.
  • Bunicilor Veronicăi care, prin existența lor, ne-au oferit privilegiul de a ne simți copii, înconjurându-ne cu căldură și asigurându-ne suportul afectiv atât de necesar pentru suflet.
  • Prietenei mele de-o viață, Viorica Chiru, cea care ne este sprijin de suflet și neprețuită mjlocitoare a minunilor dumnezeiești. Ea a fost cea care ne-a făcut legătura, în momente cruciale din viața Veronicăi, cu Oameni care s-au dovedit a fi atât de potriviți pentru a ghida pașii vulnerabili ai fetiței noastre prin jungla socială. Printre aceștia menționez pe Oana Trandafir (despre care am vorbit deja) și de asemenea pe învățătoarea Veronicăi, dna Susana Tiron, căreia îi mulțumim pentru răbdarea și calda dumneaei bunăvoință.
  • Tuturor celor care ne-au încurajat, ajutat și susținut în ultimii ani să facem față unor realități ce păreau copleșitoare. Acești oameni s-au constituit încet-încet într-un mic grup de “fani” ai Veronicăi, care îi urmăresc cu interes evoluția și activitatea, rezonând și oferindu-i feed-back-uri într-o manieră caldă și motivantă.

Mulțumim cu recunoștință vie bunului Dumnezeu pentru marea binecuvântare de a ne fi dat-o pe Veronica, transformându-ne pentru veșnicie în devotați mărturisitori ai Iubirii absolute!

Familia Ana, Veronica și Dan Tomescu

10 gânduri despre „Multumesc!

  1. Cami spune:

    Eu va multumesc ca existati in viata mea, ca v-am regasit ca prieteni, ca imi sunteti raze de lumina. Toti oamenii dragi amintiti de tine sa va insoteasca prin viata ramanandu-va aproape de suflet, sa va bucurati impreuna cu ei (si cu altii pe care vi-i va trimite Dumnezeu) de copilul vostru minunat! Cu drag, Cami

  2. Andreea, mama Lizucai spune:

    Inca un lucru, o rugaminte de fapt: as vrea sa ii transmit Verei faptul ca fan-clubul ei este in crestere in primul rand cu noi 3, insa si cu cei carora le povestim despre minunea care este, despre harul ei, despre tot ce este ea. Noi o iubim si ii dorim tot binele din lume! Voua va multumim de a ne fi modele!

    • Ana spune:

      Va multumesc din suflet Andreea, e coplesitor ce spui, pe cuvant! In orice caz, dragostea este reciproca si nu este nevoie sa dezbatem public motivul… el este o taina divina, Lizuca duce cu ea (la fel ca Vera) o enorma lectie de viata pt toti cei care o intalnesc sau aud de ea… Ea este SPECIALA si „cei care au ochi de vazut, sa vada”. Ma simt foarte apropiata de voi si stiu ca tot Dumnezeu face ca Vera sa ne aduca aproape oameni buni, oameni incercati si transformati de suferinta, oameni care traiesc cat altii in zece vieti. Va imbratisez si va multumesc pt cuvinte si ganduri!

  3. Cristina spune:

    Mi-era atat de dor de sensibilitatea ta. Si atat de bine mi-a facut sa trec pe aici cum nu-ti imaginezi. In ultima vreme m-am simtit de-a dreptul coplesita de multe sentimente care au dat navala peste mine. In fiecare astfel de moment m-am gandit la ce mi-ai spune tu daca ai sti ce mi se intampla. Si cred ca am reusit sa intuiesc pt ca pana la urma am acceptat sa nu ma (mai) impotrivesc la ceea ce viata imi scoate in cale, pentru ca toate au cu siguranta un rost bine stabilit acolo sus si iar incertitudinea de acum se va transforma cu siguranta in certitudine la timpul potrivit) ci nevoii mele de a ma ascunde de toti si toate.
    Ma bucur sa vad ca va continuati cu sarg activitatea creatoare, ca mergeti mai departe cu credinta si incredere. La cum te stiu, altfel nici nu se putea.

    Cu drag,
    Cristina 🙂

    • Ana spune:

      Cristinica mica, ma bucur mult sa primesc un semn de viata de la tine. Concluzia ta este cea buna si ai dreptate, cam asa ceva ti-as fi zis si eu probabil 🙂
      Sunt sigura ca esti pe drumul cel bun, stii de ce? pentru ca judeci cu inima… Te sarut cu drag!!

  4. Ana spune:

    inca ceva Cristina, cum te cheama pe facebook?

  5. chiru viorica spune:

    Am fost impresionata de faptul k am fost trecuta la multumiri. Placut,,of course. Nu vreau sa imi fie spre mindrie,dar ma bucur. E si un sentiment de teama pentru ca e o mare responsabilitate sa girezi pentru sufletul unui copil ales.Multumesc,prietena mea regasita. Poate acum inteleg planul lui Dumnezeu cu noi si cu intilnirea noastra de acum 25 de ani.

    • Ana spune:

      Da… eu una sunt o mare fana a „planurilor lui Dumnezeu” (ca si a oamenilor Lui.) – Sunt perfecte… ca sufletele copiilor nostri.

Lasă un răspuns

