Visul imaginar

M-am prefacut ca dorm

Si am visat ca sunt o zana uriasa

Care seamana cu Dumnezeu.

Si eu le dadeam cadouri copiilor cuminti

Si de aceea semanam si cu Mos Craciun

Si cadourile erau de fapt niste magii.

3 gânduri despre „Visul imaginar

  1. chiru viorica spune:

    Astazi la ora am vorbit despre familie, prieteni …si Vera mi-a spus ca ea are un prieten foarte important -Dumnezeu. Si mi-a aratat Mos Craciunul facut de ea.Bineinteles…mi-a dat si explicatiile aferente.

  2. Petre spune:

    Ce frumos !Toti suntem copii ai lui Dumnezeu .Dar sa ai un asemenea prieten este cea mai buna garantie de securitate in conditia noastra precara (EPICUR). Sunt convins ca in explicatiile ei familia ocupa un loc central.Daca noi cerem lui Dumnezeu sa ne arate care este partea ce ne revine in gasirea unei solutii bune in problemele familiei vom intelege mai bine versetul din deutoronom12:28”Pazeste si asculta toate aceste lucruri pe care ti le poruncesc,ca sa fii fericit,tu si copii tai dupa tine,pe vecie, facand ce este bine si ce este placut inaintea Domnului,Dumnezeului sau”.

Lasă un răspuns

