Iarna

Iarna, iarna draga

Cu zapada ai venit

Fulgii au cazut

Si astfel neaua s-a format.

 

Iarna, iarna ai venit

Cu Craciun si cu brazi

Esti un pic cam friguroasa

Dar totusi atat de frumoasa!

 

Ne-aduci omuleti de zapada

Si plimbari cu sania

Astazi iarna vrea

Sa stea la noi mult,

Ea vrea sa stea

In decembrie, ianuarie si februarie.

 

Iarna, iarna, esti frumoasa!

 

3 gânduri despre „Iarna

  1. Petre spune:

    Iarna este frumoasa si acum in Israel mi-am dat seama cat este de necesara pentru vegetatie ,flora si fauna.Va dati seama cat efort fac evreii ca sa ude fiecare pom cu un sistem special de irigatii.Poezia lui Veronica mi-aduce aminte de cateva momente deosebit de frumoase.La una din ele ati participat si voi cand ningea cu fulgi mari era noapte si la lumina farurilor se vedeau fulgii care dansau.Dan conducea masina si parca eram pe alta planeta.Un alt peisaj superb l-am petrecut la tara cand totul era acoperit cu un strat de un centimetri pe fiecare crenguta din pomi si pe case si pe garduri

    • Ana spune:

      imi amintesc acel drum spre Constanta, tata. A fost intr-adevar ca o calatorie pe alta planeta… fulgii aia mari si foarte desi in intunericul noptii, dansau ireal…

  2. Petre spune:

    Tot asa de superba mi se pare „Veraterapia „noastra.Veronica ne ajuta sa vedem lucrurile frumoase chiar si in „intunericul” vietii

Lasă un răspuns

