Rugaciune in prima zi a anului

Doamne Doamne Dumnezeule,

Si tu Marie si Tu IIsuse,

Toata familia lui Dumnezeu,

Va rog sa-mi dati bucurie

Pentru ca e prima zi din an,

Intai ianuarie e astazi

Si va rog sa imi mai dati

Jucarii si alte lucruri dorite.

Amin.

4 gânduri despre „Rugaciune in prima zi a anului

  1. Petre spune:

    Frumoasa rugaciune.A-mi spune parerea sa nu o iei drept critica.Dupa parerea mea ii lipseste o ideie.Sa o inveti sa-i multumeasca lui Dumnezeu pentru ce a primit pana acum.Si eu ma rog pentru voi.Dumnezeu sa ne ajute!

  2. chiru viorica spune:

    Este o simpla rugaciune, izvorita din sufletul ei de copil. Copii intii cer, primesc si apoi multumesc. Sa fim buni si ingaduitori unii cu altii. In I Corinteni , in cap 13, versetul 4, Sf. Scriptura zice :”Dragostea indelung rabda; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieste, nu se lauda, nu se trufeste….toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda”.

  3. PETRE spune:

    Aveti dreptate,eu m-am gandit la pildele lui Solomon(13/1)

Lasă un răspuns

