anotimpurile sentimentelor

Am trimis un mail lui tata, cu cateva poze facute recent, mai precis chiar azi. Patru poze cu Vera, in aceeasi zi toate. Raspunsul lui mi-a placut si mi-a (re)evidentiat una dintre trasaturile fundamentale ale Veronicai, nesfarsita si inepuizabila ei expresivitate. Tata mi-a scris ca nu se satura sa priveasca (si sa „citeasca”) cele 4 fotografii in care Vera ii pare a fi „o actrita a anotimpurilor sentimentelor umane”… Mi s-a parut foarte frumos si corect surprinsa dinamica celor 4 atitudini din setul de poze. Uitati-va si voi:

primavaravaratoamnaiarna

7 gânduri despre „anotimpurile sentimentelor

  1. PETRE spune:

    1) Melancolia este fericirea de a fi trist(Victor Hugo)
    2)Intre uluire si incantare iubesc candoarea” puritatea este un atribut inerent al sufletului”.(Gandhi)
    3)Dragoste.Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume.(Gracia Marquez)
    4)Fericirea este ceea ce privirea ta da nastere in inima mea si zambetul tau in sufletul meu(Su)

  2. chiru viorica spune:

    Petre, cu tot respectul, esti un izvor de citate…mi-a placut comentariul anterior. Vera oricum are o figura expresiva. Asa au oamenii inteligenti. Si e si frumoasa , pe de-asupra.Si mie mi-au placut postarile, desi …mai era loc de bine…Primavara e vesela. Prima asfi vazut-o ca fiind toamna, ploaia…of, prea multe vorbe. Ne place, doamna!

    • Ana spune:

      am ales toamna sa fie melancolica si ca o tristete cumva… Primavara ca o promisiune, e asteptata, acolo Vera priveste pe fereastra, parca asteptand ceva… dar nici nu conteaza ordinea atat de mult. cum zici tu, mai putine vorbe, mai multa emotie, admiratie, expresivitate.

  3. PETRE spune:

    Vio,multumesc.La multi ani cu fericire ! langa odraslele noastre,zic eu de mare viitor si mai ales de actualitate.Eu ma abtin sa nu scriu prea multe dar vorbele lui Veronica au o putere asupra mea si dupa cate vad si asupra voastra.Ne face sa radem ,sa zambim,sa ne ridicam moralul,sa ne imbanzim inimile,sa ne sustinem in momente grele,sa ne amintim ce este corct si bun in lume,sa ne facem intelesi,sa avem incredere in noi, sa ne imbogatim vietile.Nu-i asa ca viata e frumoasa atunci cand Dumnezeu este cu noi?

  4. PETRE spune:

    Si eu va multumesc ca sunteti zilnic in casa sufletului meu.

  5. Dan spune:

    Si mie mi-a placut! Sa ne lumineze Dumnezeu sa fim calauziti in viata de sentimente bune asa cum ne invata Vera in fiecare zi. 🙂

Lasă un răspuns

