sa fie in taina, dar sa stie toata lumea…

– Mami, ce este aceasta carte din geanta ta?

– Cartea mea de rugaciuni.

– Dar de ce este alba si nu scrie nimic pe coperta?

– Pentru ca am invelit-o eu cu o foaie alba…

– Dar de ce?

Am gandit: “Pentru ca lumea sa nu vada ce este…” dar am spus:

– Ca sa fie mai bine protejata…

– Inteleg. Mami, pot sa-ti scriu eu pe coperta ce este si sa fac un desen din care sa inteleaga lumea ce cuprinde aceasta carte?

carte de rugaciuni

Un gând despre „sa fie in taina, dar sa stie toata lumea…

  1. Petre spune:

    ”Prin rugăciune noi de fapt experimentăm relaţie cu Dumnezeu. Calitatea vieţii noastre de rugăciune determină calitatea relaţiei noastre cu Dumnezeu. Rugăciunea înseamnă să vorbeşti cu Dumnezeu. Rugăciunea înseamnă să-L asculţi pe Dumnezeu. Rugăciunea înseamnă să te bucuri de prezenţa lui Dumnezeu. Chiar daca este in taina toata lumea stie ca ai o relatie cu Dumnezeu.Si toti cei din lume au aceasta datorie sfanta.

Lasă un răspuns

