Rugaciunea „Cauta-ti prietenul cel mai bun”

Doamne, Doamne,

Multumesc ca mi-ai dat tot ce mi-am dorit,

Acum Te mai rog sa-mi cauti un om

Care sa fie la fel de bun ca mine

Si sa-mi devina prietenul cel mai bun.

Si cand gasesc mai multi oameni care sa fie 

la fel de buni ca mine,

Ajuta-ma sa-l aleg pe cel mai frumos si cel mai bun

dintre oamenii gasiti de mine

Ca sa-mi devina cel mai bun prieten pe toata viata.

Doamne, eu voi incepe de luni cautarea prietenului cel mai bun

Pentru ca duminica e ziua creatiilor , cand trebuie sa creez. 

Amin.

8 gânduri despre „Rugaciunea „Cauta-ti prietenul cel mai bun”

  1. chiru viorica spune:

    Prietenul cel mai bun , dupa umila mea parere, este asa doar pentru ca asa ne dorim noi. In timpurile nebune de zi, nu mai avem timp nici macar de noi, dar de a mentine o prietenie. Este un ideal spre care trebuie,atit cit reusim, sa ne indreptam toti.Daca il vom lua pe Dumnezeu alaturi, este posibil sa atingem acest ideal. Sa apelam la virtutile crestine- credinta, nadejdea si dragostea…

  2. Petre spune:

    Prietenul cel mai bun este cel cu care poti vorbi orcand despre orice si asculta de cuvantul lui DUMNEZEU.Eu cred ca il ai deja in casa langa tineDumnezeu ti l-a dat,trebuie doar sa vezi si sa ai grija sa sa-l asculti si sa nu-l pierzi niciodata in viata ta.

  3. Ana spune:

    va multumesc dragii mei… prieteni.

  4. Cami spune:

    De data aceasta nu pot sa nu adaug si eu ceva… Cu toate ca am pierdut cativa prieteni in viata mea, eu cred neconditionat in cuvintele Veronicai, deci cred ca exista – poate doar pentru cei care merita – prietenul cel mai bun. Dumnezeu stie cand avem nevoie sa ni-l scoata in cale, pentru totdeauna. Ii doresc din suflet Veronicai sa-l gaseasca si sa aiba intelepciunea de a-l pastra.

  5. Petre spune:

    Voi aveti dreptate. Eu m-am referit la prietenul de care are ea nevoie acum Cel pentru o viata trebuie sa –l alegem la momentul potrivit. Dupa mine definitia unui prieten pe viata are urmatoarea definitie:
    Este cel catre care te indrepti cand ai nevoie de ajutor si cand esti in necaz,este cel care aude primul vestile bune si este cel caruia poti sa-I incredintezi un secret pe care nu a-I vrea sa-l afle nimeni altcineva. El nu va scormoni in sufletul tau sa vada daca mai ai si alte secrete care sa fie scoase la iveala.Este cel care va ingenunchea langa tine cand esti cazut si care va uita ca a facut lucrul acesta cand vei fi din nou pe picioarele tale.Este cel pe al carui umar poti plange cand esti trist si cu care poti rade cand esti bucuros. Prietenul este cel pe al carui obraz curge o lacrima atunci cand suferi si ai carui ochi stralucesc atunci cand soarele iti surade din nou. Este cel care are o durere in suflet atunci cand esti trist si o melodie in glas atunci cand esti fericit. El iti admira punctele tari, dar te iubeste in ciuda punctelor tale slabe pe care le ai. El poate rade de ele,dar nu te dispretuieste pentru ca le ai.El nu permite limitarilor tale sa-ti umbreasca telentele.El este mandru de tine cand esti binecuvantat dar nu-I este rusine de tine cand cazi. El este cel care contribuie la succesul tau fara sa pretinda nimic din el. El este multumit cand i-I faci pe plac, dar niciodata nu are resentimente cand il dezamagesti. Prietenul iti va spune adevarul chiar si atunci cand doare si caruia poti sa-i spui adevarul fara sa se simta ofensat.Este cel care iti intinde o mana de ajutor si-ti usureaza povara fara sa astepte o alta rasplata decat sa fi avut privilegiul sa o faca. Este cel care da tot ce are orcat poate si fara sa tina socoteala ce a facut pentru tine. Este cel care spune doar lucruri bune despre tine atunci cand ceilalti spun lucruri rele.Un prieten este o persoana pe care ai vrea sa o ai alaturi de tine cat esti in viata.
    Si eu ma rog lui Dumnezeu sa ne dea fiecaruia cate un asemenea prieten ,repet „la momentul potrivit”.

  6. Petre spune:

    Sa fiti fericite si sa aveti parte de prietenii desavarsite!

Lasă un răspuns

