planeta Servetel-Alb sau culmea puritatii interioare

Va poate parea un banc, de genul “care este culmea inocentei sau a puritatii unei viziuni”… si totusi.

M-am dus cu ea la sfarsitul orelor, s-o ajut parinteste la asezarea celor 4, 5, 6 servetele pe colacul toaletei de la scoala, astfel incat sa se poata aseza linistita. La sfarsit, am impins, evident, servetelele in interiorul vasului iar Vera, incantata de aglomeratia imaculata (altfel deloc poetica) din veceul respectiv, mi-a aratat cu entuziasm: “Mami, uite! E ca o planeta a servetelelor albe! Servetelele aruncate au format o planeta numita Servetel-Alb!”

Oricat de profunda ar fi maturizarea ei in anumite straturi ale vietii, tendinta impetuoasa de a cladi basmul in orice colt de realitate, oricat ar fi el de ordinar si mizer, ramane parte fundamentala in structura personalitatii acestui copil. Acum stau si eu si ma intreb: cat de curat trebuie sa ai sufletul ca sa poti vedea un univers de nea intr-un vas de toaleta al unei scoli?….

4 gânduri despre „planeta Servetel-Alb sau culmea puritatii interioare

  1. Amelia spune:

    Ana, pur si simplu mi-au dat lacrimile cand am citit articolul asta!… 😀

  2. Petre spune:

    „o persoana fericita nu este persoana care se afla intr-un anumit set de circumstante,ci mai degraba o persoana care are un anumit set de aptitudini”(Hugh Downs)

Lasă un răspuns

