Oaia fara miel

A fost odata o oaie care si-a pierdut mielul si a simtit multa tristete. Ea a strigat: „Mielul meu este pierdut! Mielul meeeu! El este pierduut!”. Si atunci mielul a zis: „Sunt doar ascuns! Am vrut sa ma joc de-a v-ati ascunselea cu tine!”

Atunci oaia-mama l-a gasit in casuta-cort si l-a luat in brate fericita.

mielul pierdut

Un gând despre „Oaia fara miel

  1. petre spune:

    A fost odata o mama pe care o chema Maria Magdalena si si-a pierdut fiul.Si ea sedea afara langa mormant si plangea.Pe cand plangea,s-a plecat sa se uite in mormant.Si a vazut doi ingeri in alb,unul la cap si altul la picioare, sezand in locul unde fusese culcat trupul copilului ei.
    „Femeie ,i-au zis ei,pentru ce plangi?” Ea le-a raspuns:”Pentru ca au luat pe fiul meu si nu stiu unde L-au ascuns”Dupa ce a zis aceste vorbe,s-a intors si a vazut un om stand acolo in picioare;dar nu stia cine este.
    „Femeie,i-a zis El de ce plangi”Pe cine cauti? Ea a crezut ca este gradinarul si i-a zis;”Domnule, daca L-ai luat,spune-mi unde L-ai pus si ma voi duce sa-L iau.”
    Si El i-a zis:”Marie!”Ea s-a intors si I-a zis in evreieste:”Rabuni! adica „Invatatorule!””Nu ma tinea,i-a zis El,caci inca nu M-am suit la Tatal Meu si Tatal vostru,la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru”
    Maria Magdalena s -a dus si a vestit ucenicilor ca a vazut pe Domnul si ca i-a spus aceste lucruri.

Lasă un răspuns

