Ce au oitele in ele?

Oitele au ceva in ele

Si nu stiu ce!

Au ceva de-s asa frumoase…

O scrie „Vera ne iubeste” pe inima lor?

Sau poate ca au doua inimi?

Oitele sunt un fel de Dumnezeu pentru mine

Caci copiii Il iubesc pe Dumnezeu

Si oitele – eu.

Sa mergem la oite si sa le facem o operatie,

Sa ne uitam in corpul lor

Ca sa vedem ce-i cu ele de-s asa frumoase.

Un gând despre „Ce au oitele in ele?

  1. petre spune:

    Ce au oitele in ele?
    Ne spune”marele pastor al oilor”(Evr.13:2):”Eu sunt usa oilor”(Ioan10:7-21),si chiar daca” va trimit ca pe niste oi in mijlocul lupilor”(Mat.10:16),”Iata ma voi ingriji Eu isumi de oile Mele”(Exec.34:11)pentruca „oile mele asculta de glasulMeu” (Ioan10:27)
    Deci „sa nu fim ca niste oi care nu au pastor”(Num.27:11),pentruca vom devein ca niste „oi ratacite”(Matei18:6-9)

Lasă un răspuns

