Parada IEI romanesti la scoala

Azi Veronica a trait cu tot sufletul o zi speciala. A defilat, reprezentandu-si clasa, la Parada  Iei romanesti din scoala ei. Iata un mic foto-reportaj al evenimentului.

„Moa-mi” ma aduce la scoala si ma preda doamnei Susana, buna si frumoasa mea invatatoare.

12

Doamna imi spune ca este mandra de mine si ca vom merge curand in curtea scolii la parada. Nu-mi ramane decat sa astept…

43

Vine momentul sa mergem. Imi iese in cale „flacaul” meu preferat, e chiar Vladut! El va fi partenerul meu, ce intamplare fericita! Facem o poza si cu mama lui, care e doamna mea de religie, cred ca stiti deja.

567

Incepe defilarea! Uitati-va, Doamna si colegii mei ma incurajeaza de pe margine. Striga „Vera! Vera! Vera!”, interesanta senzatie. Noi continuam sa mergem, eu si Vladut conducem parada, asta chiar ca e super… Oamenii aplauda.

89

Si doua instantanee de final, fara comentarii. Enjoy!  ♥

1011

3 gânduri despre „Parada IEI romanesti la scoala

  1. petre spune:

    Superba idee si sarbatoare.Felicitari tuturor celor ce au organizat-o.Mi-a placut in mod deosebit expresia Verei in poza cu doamna Suzana. Poate in anii urmatori va participa la Ziua Universala a IEI ROMANESTI, daca anul acesta este prea tarziu. Anul acesta se va sarbatori la Paris pe 24 iunie 2013 de Sanziene, o sesiune foto gratuita pentru fete-cucuiete.Printre altele se va sarbatori iia romaneasca din toate zonele,in stil traditional,artizanal sau stilizat.Vezi informatii suplimentare: 0672909012 Violeta totiromani@gmail.com
    Curaj si succes!

  2. Denis spune:

    Vai cat a crescut Vera.E tare frumoasa.Sa va traiasca si sa fie sanatoasa si norocoasa in viata.Pupa-l si pe Tom,un om de milioane.Acelasi eu simplu Denis

Lasă un răspuns

