Pasarea Asperger

Am desenat o pasare 

pe care am numit-o pasarea Asperger

pentru ca avea sindromul meu. 

I-am decupat aripile din coltul din dreapta-jos al paginii,

de langa desenul cu pasarea.

Am facut doua piese de puzzle lipite,

am scris A in piesa din stanga

si S in piesa din dreapta

si in continuarea pieselor am scris… -perger.

 

Imi asez capul in decupajul din dreapta jos

si misc aripile pasarii,

pasarea Asperger zboara catre mine.

2 gânduri despre „Pasarea Asperger

  1. Petre spune:

    Veronica seamana cu pasarea „AS” sindrom al perfectiunii o boala ravnita de toti oamenii.Cele doua puzzl-uri sunt binele si raul din viata noastra.Cand judeca cu inteligenta binele se schimba pana si raul ce nu poate patrunde in interiorul sufletului ei curat.

Lasă un răspuns

