diferenta dintre cele doua planete

„Mami, pentru mine planeta Pamant e un pic cam grea… dar daca eu le spun oamenilor despre planeta Vera si despre sindromul Asperger, ei vor vedea cat sunt eu de buna si vor vrea si ei sa fie buni, ca si cum ar avea si ei sindromul Asperger…” 19 iunie 2013, Vera dupa petrecerea de sfarsit de clasa intai.

4 gânduri despre „diferenta dintre cele doua planete

  1. Mona spune:

    nu cunosc, nu mi-a spus nimeni de acest blog, pur si simplu l-am gasit din intamplare, cautand citate pe internet, intr-o seara de iunie.. si am vrut neaparat sa imi exprim reactia avuta..
    este unul dintre cele mai speciale si profunde bloguri pe care le-am vazut vreodata.. iar poza aceea e infioratoare (nu in sensul rau). i was speechless.. sa va dea dumnezeu numai bine si de acum incolo, asa cum v-a dat pana acum. pt ca acesta nu e un copil problema, e o minunatie

  2. petre spune:

    Este normal sa gandeasca asa.Veronica este o fetita rupta din soare si pamantul este o planeta nu o stea ca soarele.Deşi pe timpul nopţii putem vedea şi planete ”luminând”, cum e, de pildă, Venus, acestea în fapt reflectă lumina transmisă de Soare. Aspergerul este o metoda a adevarului pe care Veronica o transmite tuturor celor ce vor sa afle adevarul.Felicitari Veronica pentru terminarea clasei intai,Cartile tale sunt de calitatea intai.

Lasă un răspuns

