Vraja lui Asperger pentru vocea lui Ariel

Ariel era o sirenă. Ea a mers la suprafață și a văzut doi oameni înotând: fetița Florina și băiatul Asperger. Ei trei au avut o discuție.
– Bună, pe mine mă cheamă Ariel.
– Pe mine mă cheamă Asperger și ea e prietena mea Florina.
– Eu sunt chiar o sirenă, cea din povestea bine-cunoscută, ”Mica Sirenă”. Mi-ar plăcea atât de mult să am picioare!
– Dar nu te duce la Ursula, ca să nu-ți ia vocea. Există și Ursula in realitate?
– Da, există.
– Atunci ai grijă să nu te duci la ea, ca să nu-ți ia vocea.

Asperger și Florina s-au dus pe uscat și Ariel s-a dus sub apă. Ea a început să cânte ”vreau să am picioare!” și când a auzit-o Ursula a venit la ea. Mai întâi i-a luat coada și i-a dat picioare, apoi i-a spus să cânte. Ariel a cântat cu greu din cauza apei pentru că nu mai era sirenă. Ursula i-a spus că nu-i ia vocea, dar totuși i-a luat-o.
Asperger și Florina au întrebat-o de ce s-a dus la Ursula dar Ariel era supărată.

Băiatul Asperger a chemat-o pe Ursula la suprafață și i-a dat vocea lui Ariel, pentru că el avea puteri magice de la sindromul Asperger.
Asperger, Florina și Ariel au devenit prieteni pe veci.

Un gând despre „Vraja lui Asperger pentru vocea lui Ariel

  1. petre spune:

    Un dialog nu duce la nimic daca planurile de gandire nu coincid.
    Autor: George Calinescu

Lasă un răspuns

