colectia de „recunoscatoare” (2)

30 Sept.
Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru jucariile mele de plus care sunt mereu exact in timpul pasiunilor mele, adica chiar cu pasiunile mele!

1 Oct.
Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru talentele mele ca pot sa desenez frumos si sa fac art-attack-uri si reciclart-uri.

4 Oct.
Sunt recunoscatoare Biancai si noua, de ideea faptului ca o sa vina la noi. Si lui Dumnezeu si mie de ideea mea cu Petrecerea Prieteniei (surpriza pentru Bianca).

5 Oct.
Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru familia mea si pentru sindromul meu si pentru lucrurile mele speciale chiar daca par mai ciudate pentru altii; iar daca alti oameni par ciudati pentru mine eu incerc sa-i accept. Si sunt recunoscatoare Biancai pentru prietenie si pentru ca m-a inspirat sa am ideea cu petrecerea Prieteniei.

Un gând despre „colectia de „recunoscatoare” (2)

  1. petre spune:

    „NU INCETATI SA ADUCETI MULTUMIRI”(Efeseni 1;15-16)
    „FITI RECUNOSCATORI”(Coloseni 3:15)
    „Traiti in recunostinta zilnic” (Alma 34:38)

Lasă un răspuns

