Frunzele galbene pe Moa-mi

Cred ca toamna a crezut
ca esti o Rapunzel
cu parul scurt
si a vrut sa ti-l lungeasca.

Cred ca vantul si toamna
au crezut ca esti un copac
si au vrut sa-ti puna frunze.

Pentru ca au cazut frunze galbene pe tine,
ei au crezut ca esti copac
Dar de fapt tu esti Moa-mi.

Moa-mi cu frunze galbene

2 gânduri despre „Frunzele galbene pe Moa-mi

  1. petre spune:

    Frumoasa si originala modalitate de exprimare Veronica vorbeste in numele toamnei,anotimpul tau preferat.
    Te compara cu personaje din povesti.Desi nu ai parul lung si blond ca printesa Rapunzel
    ( Charlott)din basmul fratilor Grim, ea observa greutatile vietii si le compara cu greutatile unui pom in perioada toamnei.Cu toate astea in fapt tu esti dragostea „moa-mi”.

  2. Ana Titoiu Tomescu spune:

    este impresionanta manifestarea iubirii ei, mereu ma surprinde. e plina de intelesuri si sentimente, ca un poet matur… ca un inger…

Lasă un răspuns

