zboara fetita

A fost odata o frunza verde imensa,
cazuta.
Veronica, o fetita,
a gasit frunza
si a decis sa stea pe ea.

Frunza era magica
cand cineva se aseza pe ea,
frunza zbura.
Cand niste muncitori
au observat-o pe Veronica
zburand pe frunza,
ei au transformat frunza
intr-un leagan.

Un gând despre „zboara fetita

  1. petre spune:

    Imi place cum zbora sirena noastra si zburda ca un adevarat poet al toamnei Este chiar mai optimista decat poetul Hotca Marian in poezia toamna

    Cade-o frunză din anin… Sufletu-mi încerc s-alin, C-a trecut vremea cea bună, Şi-a venit sfânta furtună.

    Cad mai multe frunze-afară, Plâng c-o lacrimă amară , Stau privesc ce-o să păţesc Şi furia toamnei o privesc.

    Toamnă cu mâna-ţi de aur, Vezi cum plânge-un pui de graur Că i-e frig şi-a-ngheţa; Nu ţi-e milă dumneata?

    Dar păcat că nu-mi răspunzi, Al meu suflet îl inunzi, Cu o mare de durere; Dă-mi şi-un strop de mângâiere!

    Să mă simt mai fericit , Că îs tare chinuit …. Toamnă fă-mă ca să zbor, De pe cer să şterg un nor… .

Lasă un răspuns

