Lucruri pe care tu, Alexandra, sa le faci cu Gabriela pentru bucuria mea

– Sa ma inviti la botezul ei;
– Sa vii tu cu ea la mine acasa si ea sa se uite la un anume post TV;
– Sa mergem cu ea la plimbare;
– Doar daca vrei, sa sarbatoresti prima ei aniversare undeva unde sa am voie eu.

scrisoare pt alexandra
sirene cadou pt alexandra

Un gând despre „Lucruri pe care tu, Alexandra, sa le faci cu Gabriela pentru bucuria mea

  1. petre spune:

    Mi se pare normal ca mica noastra sirena sa-si doreasca bucuria botezului unei alte mici sirene.Acolo ea poate intalni firescul omenesc cu harul dumnezeiesc.Acolo ea spera sa intalneasca vazutul cu nevazutul acestei lumi .Acea bucurie negraita cu reverberatii vesnice a intalnirii omului cu Dumnezeu
    Vom vedea daca dorintele ei se potrivesc cu realitarile vietii in care traim.Depinde si de noi cei de langa ea de modul cum ne hranim din „apa si duhul” acestor „adancuri” taine pamantesti.

Lasă un răspuns

