Cineva ma omoara

cineva imi baga cuie in corp cu ciocanul
imi taie pieptul ca sa-mi scoata inima
mi-a inchis ochii
si mi-a luat vocea
apoi m-a ingropat in pamant.

altcineva, care locuieste sub pamant
mi-a pus o rochie lunga bleu deschis
niste aripi calde cu pene albe,
gri, bleu si maro
si o aura stralucitoare
ca parul Rapunzelei la culoare.

apoi am zburat si-am zburat
cu ochii inchisi
si cand am deschis ochii
m-am gasit pe mine in Rai
cu acele haine de inger
si cantand:

I don’t know when
I don’t know how
But I know something is starting right now….

rugaciune pt mamaia

2 gânduri despre „Cineva ma omoara

  1. Ana Titoiu Tomescu spune:

    pt tata care precis urmeaza sa comenteze: priveste ce „copil” este Dumnezeu!! 🙂

  2. petre spune:

    Ca de obicei randurile ei sunt profunde.Vederea de ansambu a trecutului,prezentului si viitorului unui om si „intoarcerea la stele” cum ar spune Erich von Danken.
    Rezultatele „ispitelor” traiului monden „ne baga in mormant” cum bine si sintetic le exprima Veronica.
    Sa stii ceea ce faci si sa faci ceea ce stii este „constienta „ adica sa-ti dai seama cand ceva trebuie schimbat in aceasta evolutie.Aceasta schimbare trebuie sa fie pozitiva pentru ca transformarile sa gaseasca echilibrul,bucuria,pretuirea momentelor petrecute impreuna .Acestea sunt sunt ideile descrise in a doua strofa, idei ce te fac sa-ti aliniezi viata la tote nivelurile: corp,minte si suflet, pentru a obtine sanatate,fericire si o viata implinita.
    Cu aceasta „zestre”genetica gandurile ei zboara pana in lumea ingerilor,acolo de unde a venit si se intoarce pe pamant cu multe intrebari fara raspuns dar cu „ceva” spune Veronica ce incepe acum.
    Acest „ceva’ nu este intamplator ,este „sincronicitatea” de care vorbeste Jung pentru a desemna acele coincidente stranii pe care toti le traim uneori acele serii de evenimente deosebite ce ne transforma in personajele unei povesti misterioase si pline de sens – povestea vietii noastre.

Lasă un răspuns

