dansam pe-o coada de sirena

noi eram bebelusi
sau poate un pic mai mari
si la mare locuiam
pe o coada de sirena ne iubeam
ne iubeam foarte putin
dar cand pe coada de sirena dansam
atunci minune dumnezeiasca
am inceput sa ne iubim mai mult
sirena era un fel de Ariel
cu par lung si rosu fluturand in vant
si coada verde cu solzi metalizati
stralucind in apa

pe-o coada de sirena
e singurul loc unde ne-am intalnit
pe-o coada de sirena dansam si ne iubeam
noi nu stiam ce sunt oamenii din lume
pentru ca eram singurii
de pe coada de sirena
dar acum suntem adulti
si nu ne mai iubim
caci pe-o coada de sirena
de mult nu ne-am mai intalnit

cred ca ea e sirena!
am spus cand am fost la mare
pe coada ei noi ne-am suit
si deodata ne-am iubit
cand tu-ti scoteai rochia
si-o aruncai in apa
si eu credeam ca e un peste albastru
cu coada mare
sau chiar cu un voal matasos

pe-o coada de sirena mereu ne intalneam
pe-o coada de sirena dansam si ne iubeam
pe-o coada de sirena noi locuiam
pe-o coada de sirena ne iubeam
pe-o coada de sirena verde
cu solzi metalizati.

Un gând despre „dansam pe-o coada de sirena

  1. petre spune:

    Ana Karenina a scris o poezie din lumea sirenelor

    ÎN LUMEA SIRENELOR

    Alge, peşti, rechini, delfini
    În ocean noi îi găsim
    Într-o lume minunată,
    În lumea subacvatică

    Sirenă dacă aş fi
    În mijlocul apelor aş trăi
    Prietenii mei cei mai buni
    Ar fi probabil doi delfini

    Un castel de corali as avea
    Păzit de o caracatiţă şi o sepia
    Bucătarul meu vestit
    Ar fi un homar bine hrănit

    Scoicile toate m-ar iubi
    Şi perle multe mi-ar dărui
    Rechinii de m-ar ataca
    O armată de peşti m-ar salv

Lasă un răspuns

