Rugaciunea copiilor pentru bunicii morti

Am scris o rugaciune pentru toti copiii care au bunici in Rai, la fel ca mine:

Doamne, Dumnezeule, ajut-o pe mamaia mea (numele); care este in a doua viata, in infinit. Te rog, da-i sanatate bunicului meu (numele), care fiind in vesnicie, fa-mi-l inger pazitor.

Amin.

DSCN1169

 

 

 

4 gânduri despre „Rugaciunea copiilor pentru bunicii morti

  1. Leo spune:

    Touching this prayer little lady friend!!

  2. petre spune:

    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace
    Rânduit este oamenilor o dată să moară, iar după aceea să fie judecata (Evrei 9, 27).
    Doamne invata-ne sa ne rugam(Luca 11:1)
    Fie bine primite inaintea ta rugaciunile mele!(Ier.37:20)
    Tot ce veti cere cu credinta,prin rugaciune veti primi(Mat.21:22)
    Va indemn dar, inainte de toate, sa faceti rugaciuni pentru toti oamenii(1Tim.2:1)

Lasă un răspuns

