spatiul meu personal (cugetare)

Mami, eu am un fel unic si special de a-mi imagina tot felul de lucruri, pentru ca sunt fericita. De exemplu daca as fi in locul unui copil din acela cu o viata grea, fara parinti, fara casa, etc… si daca cineva mi-ar spune sa-mi imaginez cum arata spatiul meu personal, atunci eu mi-as imagina un loc cu multe furtuni, unde nu trece niciodata iarna si frigul, unde nu ar exista case, n-as avea nici unde sa dorm. 

Dar fiindca am o viata fericita, imi pot imagina spatiul meu personal intr-un fel plin de lucruri frumoase. Cum ar fi de exemplu o casa unde sa dorm, un atelier de creatie, pisicute foarte multe care se transforma in prieteni de-ai mei, multe floricele in jurul meu, munti si dealuri ca sa am derdelusuri iarna, copaci care toamna prind culori foarte vii, etc.

3 gânduri despre „spatiul meu personal (cugetare)

  1. Leo spune:

    How nice her thoughts and imaginations, so wonderfull 🙂

  2. tataia gigi spune:

    E greu sa sa ne explicam o profunzime de om mare intr-un om atat de mic,fara sa acceptam ca cineva ACOLO SUS ii calauzeste pasii si ii pune in gura vorbe de om mare si intelept.Dupa fiecare „vorba de duh” pe care o spune, cred ca nu ma mai poate mira nimic, dar ma insel de fiecare data.De multe ori ,ma uit la ea si vad un copil normal,ca toti copiii,care se joaca cu papusile se uita la desene animate,deseneaza…..dar,cand se opreste din joaca si spune cate o cugetare care ii vine atunci in minte,trebuie neaparat sa te asezi pe ceva.Statul in picioare ar fi periculos pentru ca o cadere pe spate… ar putea avea consecinte nebanuite. Cataeodata stau si ma intreb :oare stie ce spune ?…sau spune ce stie.Inca nu am iesit din dilema asta.Singura certitudine este ca in preajma ei ai sentimente di cele mai diverse.Cand se joaca iti vine sa o mangai si sa o pupi pentru ca vezi un copil frumos,dragalas ,haios ,inventiv.Cand spune cate o cugetare ,e bine sa stai jos ,pentru ca inevitabil o sa cazi pe ganduri si ar fi bine sa cazi pe ceva moale.Cand nu spune nimic,simti asa,ca vine dinspre ea un prfum unic,un izvor de bunatate care te invaluie si,fara sa stii,fara sa vrei,dintr-o data te simti mai linistit,te simti mai bun,te simti mai curat si te gandesti daca tu trebuie sa o mai inveti cate ceva,sau ea trebuie sa te mai invete pe tine.Nu stiu cine pe cine o sa mai invete cate ceva ,dar un lucru e cert;trebuie sa fim foarte atenti la ce face si la ce spune pentru ca „e multe si grele”.Pupati „copilul „[daca pot sa-i spun asa}si din partea mea,ca tare mi-e draga.

  3. petre spune:

    Spatiul ei personal este o parte dintr-un intreg, denumit de noi univers al copilariei,limitat in timp si spatiu.Felul ei unic este ca „fericirea” si-ar pierde intelesul daca nu l-ar compara cu tristetea.Fericirea ei este ereditara si intodeauna contagioasa.Imaginatia ei isi are originea in fantezia creativa pentru care merita felicitata.Aceasta imaginatie „de copil” daca il comentam dupa varsta,este mai importanta decat „cunoasterea” multor adulti,pentru ca Veronica cu aceasta imaginatie inconjoara lumea si o citeste asa cum este.Timpul si spatiul sunt moduri in care gandim si nu moduri in care traim.
    Tacerea este spatiul in care omul se trezeste

Lasă un răspuns

