plicul ceresc

Pentru ca se apropie o noua intalnire cu Lidia- Andrievuta-cea-cu-parul-foarte-bun-de-coafat, Vera a pregatit o mica activitate pentru ea.

1. Exercitiu: Numara stelele din plicul ceresc.

2. Joc de creativitate: Lipeste-le pe un perete pentru decorarea camerei sau pe o hartie pentru un colaj. Fa-o in stilul tau!

ex Lidia 4ex Lidia 2 exLidia3stelute ex Lidia

 

2 gânduri despre „plicul ceresc

  1. Petre spune:

    Se spune ca fiecare dintre noi
    Avem o stea pe cer ca si Iisus
    Trimis sa ne ajute a ne reinoi
    Inima cu taina ce a fost trimis

    Am incercat si eu in stilul meu
    Sa-nteleg lumina fiecarei stele
    A sufletelor date de Dumnezeu
    Sa-ma invete drumul vietii mele

    Am aflat ca in fiecare zi din luna
    Se naste cate un suflet asemenea
    Si-i corespunde o poezie cu taina
    Ce ne ajuta sa fim adevarata stea

  2. Petre spune:

    Din plicul ceresc eu aleg cuminte
    Clipe de lumina in lupta cu rasunet
    Si mi-au ramas intiparite-n minte
    Iubirea prietenilor mei de suflet

Lasă un răspuns

