Aloe-Verana

Haide sa mergem sa fim o floare,
o floare de Aloe-Verana
in care noi doua sa fim
cele doua petale principale
Vera si Ana.

Dar aceste doua petale
au nevoie de lumina Soarelui
ca sa fie doua petale fericite,
frumoase si complete.

Aloe-Verana e o planta mai speciala
caci are terapie printr-o iubire mare,
si scrie carti terapeutice
care ajuta pentru
intelegerea noastra.

Un gând despre „Aloe-Verana

  1. In gradina mea a rasarit o magica floare
    Aloe-Verana o combinatie a doua inimi
    Planta rara cu mari puteri vindecatoare
    Din sucul ei cand beau ma simt ca soimii

    Ma detoxific de orice patima de pacatos
    Din stilul ei firesc ma hranesc cu vitamine
    Si ingrediente de medicament miraculos
    Imi asigur sistemul meu imunitar in actiune

    Imi oxigenez zilnic sangele din a ei iubire
    Sucul ei din strofe imi patrunde-n capilare
    Iar poeziile imi topesc obiceiuri perimate
    Ma ajuta sa observ clar faptele otravitoare

    Aloe-Verana ma-ntinereste si-mi da vigoare
    Parfumul cartilor ei este oxigen ce-mi arata
    Floarea de suflet cu petale scaldate-n soare
    Zambet de alinare si vitalitate in asta viata

Lasă un răspuns

