attention, please: întreruperea actului artistic strict interzisă!

– Moam, ştii la ce mă gândeam eu? După ce termini cartea ta de poezii şi o dai la tipărie (n.b.editură), nu ar fi interesant sa te apuci de cartea aceea a Identităţii, care ziceai tu ca o să fie despre viaţa mea?

– Mmm… ba da, deşi mă gândeam să mai treacă nişte timp, să mai trăim, să avem ce scrie…

– Păăi, am făcut deja NOUĂ ANI! Ca să zic aşa, s-a terminat un ciclu de viaţă, cum îi place lui tataia Petrică să spună… Poţi să scrii de sindrom, de cât de drăgălaşă eram eu când eram mică de tot, ca bebe-Gabriela, despre jocurile noastre şi vorbele noastre unice şi originale, pe care nu le înţelege nimeni…

– Ai mare dreptate, Vera. Chiar cred că aşa voi face.

– Plus că mai ştii ceva, Moam?

– Ia spune…

– Eu vreau şi să învăţ cum se face, vreau să spun cum scrii tu o carte despre mine, că vreau şi eu când mai cresc să scriu o carte despre tine… Nu e o idee super-mega-giga bună???

– …

Un gând despre „attention, please: întreruperea actului artistic strict interzisă!

Lasă un răspuns

