adevărul gol-goluţ

Vera: Moam, eu de ce nu pot sa merg la înmormântarea mamei lui Vio? Nici la îngeraşa Lucica nu m-ai lăsat sa merg.
Eu: Nu e un loc plăcut pentru copii, iubito, acolo toată lumea plânge aşa, mult de tot, de dorul celui care pleacă, e multă tristeţe şi asta te poate nelinişti şi pe tine…
V: Dar eu când o să pot merge totuşi la acest gen de evenimente?
Eu: … Eu ştiu ce să zic? Nici nu e ceva de dorit. Poate peste câteva zeci de ani, când o sa plecăm noi.
V: Adică tu şi Toat? Şi tataia Petrică?
Eu: Da, noi.
V: Vrei să spui peste sute de ani, dacă e vorba de voi.
Eu: (râd)
Vera: … Nu înţeleg de ce râzi. Ăsta e purul adevăr.

there

3 gânduri despre „adevărul gol-goluţ

  1. Adevarul este ca trupurile noastre se duc in pamant ,dupa sejurul nostru in aceasta viata si sufletul se duce in ceruri acolo de unde a venit.Probabil acolo pentru o vesnicie.Pe pamant ne raman gandurile noastre si daca sunt scrise in carti pot rezista cum spune Veronica sute de ani.

Lasă un răspuns

