9 întrebări de la Verticalul cel Tataiapetrichez şi Tomitan (şi răspunsurile mele)

TRECUT:

1. Pentru ce eşti recunoscătoare părinţilor?
Pentru că mă iubesc şi stau cu mine mult.

2. Ce momente de răscruce ai avut şi cât de des te gândeşti la ele?
Am avut neliniştile de sindrom. De multe ori am senzaţia că nici nu le-am avut.

3. Iubeşti necondiţionat?
Daaa, „inclusiv” că daa! („inclusiv” înseamnă „bineînţeles”).

PREZENT:

4. Eşti mulţumită şi fericită de (cu) cei lângă care esti?
Da. (Mă refer la familie dar şi la prieteni).

5. Ce dă sens vieţii tale?
Arta, iubirea, joaca, imaginaţia.

6. Ce te-ar face fericită în viaţă dar îţi lipseşte?
Ca păpuşa Elsa să aiba suflet sau ca eu să am puteri magice.

VIITOR:

7. Ce înseamnă pentru tine înţelepciunea? Ai fost înţeleaptă?
Să dai lecţii de viaţă ca să-i faci pe oameni mai „căni-cu-ness” (mai buni). Eu am făcut asta.

8. Ce vrei să se spună despre tine când vei fi „îngeraşă” (când vei muri)?
„Mi-e dor de ea” sau „Sigur nu e în iad”.

9. Ce ai schimba la tine dacă ai mai trăi o dată?
I-aş asculta mai mult pe părinţi.

(răspunsuri veronicheze, puse la 9 ani).

ver 046

Un gând despre „9 întrebări de la Verticalul cel Tataiapetrichez şi Tomitan (şi răspunsurile mele)

  1. Foarte frumos ai raspuns la aceste intrebari
    Si in fiecare an cand iti faci bilanturi sa vezi
    Diferentele intre ce iti propui si preocupari
    Sa stapanesti timpul,singura sa te corectezi

    Cum impartim timpul intre atatea activitati
    Care apar mereu mai interesante si creative
    Cat timp acordam pentru citit si scris carti
    Cat pentru hobby-uri sau jocuri recreative

    Zilnic trebuie sa te intrebi “cat timp acord”?
    Si pe hartie sa le scrii in dreptul lor minutele
    Si seara tu sa le compari cu”tabloul de Bord”
    Ce l=ai scris in jurnalul fericirii cu idei originale

Lasă un răspuns

