scurt dialog în ploaie

Eu: Vera, uite, hai să mergem pe trotuarul acela, sunt pomi mai mulți și nu ne va mai ploua așa tare.

Vera: OK ! E ca și cum am avea umbrele, dar nu făcute de oameni ci așa, naturale. Pentru că tot ce fac oamenii… Dumnezeu știe să facă mai bine.

Un gând despre „scurt dialog în ploaie

  1. petre spune:

    Si oamenii sunt ca pomii
    „Eu sunt un pom! asa senumeste o poezie scrisa de mine

    Eu sunt ca un copac pe pământ
    Adus din cer ca sămânţă divină
    Cu rădăcini, tulpină, coronament
    Să-mi joc rolul ca şi o persoană

    Prin legi neştiute mi-a crescut
    Propria fiinţă la fel ca un pom
    Sădit şi îngrijit până m-am făcut
    Viguros, sănătos şi frumos ca om

    Am pătimit ca fiecare puiet ieşit
    Nevoia de ocrotire în nesiguranţă
    Teama de a nu fi atacat sau lovit
    În perioada de imaturitate ştiută

    A trebuit să stau supus și retras
    Timid, apă și substanțe am absorbit
    Crescut în greutate, mutat la oraș
    Sau dezrădăcinat, apoi puțin altoit

    Cu așa îngrijire am primit energie
    Și dinamism și tratamente alese
    Crescut înalt, puternic, cu impresie
    Călit și adaptat la situații diverse

    Am polenizat cu perechea ca un star
    A urmat perioada bună de înflorire
    Cu iubire și noroc am făcut un lăstar
    Pe care l-au mutat să aibă însorire

    A urmat apoi o furtună cu grindină
    Un trăznet m-a lovit până la măduvă
    Dar o ființă divină mi-a oblojit rana
    Și-am înflorit din nou ca altcândva

    Prin eter i-am transmis lăstarului
    Vibrația experienței mele de pom
    Să crească drept sub bolta cerului
    La rândul ei să explodeze ca atom

    O lume întreagă să admire karmic
    Creația divină de specie cu ardoare
    Arbore al vieții și întotdeauna cosmic
    Roadă veșnică ce moare în picioare.

Lasă un răspuns

